Sobota, 22 Luty 2020 r. ,   Małgorzaty, Marty

Przeniesienie biznesu do sieci - online marketing

   3
Internet to ogromna przestrzeń, którą obecnie wykorzystuje się głównie do rozrywki oraz sprzedaży produktów i usług. Dzięki swoim rozmiarom jest tu jeszcze wiele niezagospodarowanych obszarów, które można wykorzystać do rozwoju swojej marki. To dobra okazja dla wszystkich wchodzących na rynek firm oraz tych już doświadczonych - aby mogły zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe. 

Badania pokazują, że niestety zdecydowania większość przedsiębiorstw i marek wykorzystuje strony internetowe głównie do prezentacji cenników. To olbrzymi błąd i marnowanie ogromnego potencjału jaki daje sieć. Odrobina wiedzy i zaangażowania może pozwolić na pozyskanie setek organicznych wejść na stronę oraz skutecznie powiększyć ilość realnych klientów. Dobrą opcją na zwiększenie wyników sprzedażowych firmy jest systematyczne prowadzenie bloga firmowego i profili na portalach społecznościowych takich jak Facebook, Twitter czy Instagram. 

Dzięki obecności marki w sieci i jej czynnym działaniom - rośnie zaufanie klientów i rozpoznawalność przedsiębiorstwa na rynku. Warto zaznaczyć, że w dzisiejszych czasach bardzo poważnie należy podejść do samej jakości reklamy i prezentowanej na stronach treści. Klienci mają olbrzymie pole do manewru - mogą odwiedzać dziesiątki konkurencyjnych marek z domowego zacisza i z poziomu swoich urządzeń mobilnych. Dlatego warto zadbać o content oraz responsywność (czyli prawidłowe wyświetlanie na każdym urządzeniu) witryny i aplikacji.

Marketing internetowy to obecnie jeden z najistotniejszych elementów promocji każdego biznesu. Nie ma takiej branży, dla której nie dałoby się przeprowadzić skutecznej kampanii online marketingowej.



Wrocławskie Centrum Stomatologiczne Nadent oferuje szereg kompleksowych usług o najwyższym standardzie. Nadent istnieje od 2000 roku. Przez lata...
Dyskonty spożywcze to niezbyt duże sklepy samoobsługowe, które ze swojego założenia miały być przede wszystkim tanie. Początkowo każdy...
Czy zakupy w internecie są bezpieczne? Zgodnie z badaniami ponad 60 procent osób w wieku od 35 do 50 lat boi się zakupów w sklepie internetowym....